Medijski pokrovitelji

Kako bi se izložba Od Klovića i Rembrandta do Warhola i Picelja organizirala na način koji zahtijeva njezin značaj, bila je potrebna i pomoć medijskih pokrovitelja.

Glavni medijski pokrovitelj
Europlakat logo
Europlakat je prisutan na hrvatskom tržištu od 1991. godine. Tada su započeli s postavom džambo plakata reklamnih površina dimenzija 238*504 cm. Ovog trenutka raspolažu s više od 3400 površina nacionalno raspoređenih, što čini više od 40 posto ukupno postojećih kapaciteta. S postavom osvijetljenih reklamnih površina započeli su 1996. godine. U ovom trenutku imaju potpisane koncesijske ugovore sa svim srednjim i velikim gradovima u Hrvatskoj te je 90 posto od ukupnog broja površina tog medija u njihovu vlasništvu.

Medijski pokrovitelji

Jutarnji list logo

Tportal logo





























sponzori Ministarstvo kulture MUO Kraš Croatia osiguranje www.denona.hr Palk Optika Kraljević Europlakat Jutarnji list  tportal